Post by cerloigraphunos on Mar 14, 2022 23:04:05 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Evony: The King\u0027s Return ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Evony: The King\u0027s Return IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fusk generator alla ▞▞▞
▞▞▞ Evony: The King\u0027s Return 2022 version ▞▞▞
Ett kul tidsfördriv
Mycket roligt spel att göra när du börjar. Det enda är efter att du kommit till lvl 11 det blir förvirrande om underordnade städer etc. Behöver ha hjälp från mycket erfarna spelare för att förstå. Förhoppningsvis kommer spelet att förklara hur man använder och bygger upp bättre.
Nej inte bh
Hej då.
Fruktansvärd. Slösa inte bort din dyrbara tid och pengar med detta spel. Det började bra i ungefär en månad. Jag lägger bra pengar på det bara för att Evony-appen ska krascha hela tiden, och deras kundservice/tekniska avdelning är praktiskt taget obefintlig. Automatiserade svar och ingen riktig hjälp. Spendera din tid och pengar på annat sätt. Du kommer att vara glad att du gjorde det.
Fruktansvärt "spel". Kräver en stabil och konstant anslutning till servrarna, och om den sjunker alls tappar du alla framsteg. Annonserna är 1% om spelet. Övriga 99% är pengar. Stort slöseri med nedladdningstid.
Slösa inte din tid. Dålig kvalitet jämfört med andra spel som detta. Minispelen du ser i annonsen är få och långt emellan. Rent pengagrepp och avrättning kunde inte vara värre.
Det här spelet är ett skämt bro lmfao. Användargränssnittet är så komplicerat och svårt att förstå. Och tvåsiffriga timers på saker direkt? Passera. Dessutom, om jag var tvungen att ta ett skott varje gång jag hörde "My Liege" skulle jag dö av alkoholförgiftning. Pinsamt.
Det här är ett fantastiskt spel, men du förlorar spelare dagligen eftersom en spelare med 33 miljoner kraft gillar att attackera spelare mycket mindre än hans lika betydelse 33 miljoner mot 2,5 miljoner till 2 miljoner...Detta är absurt...Och din 8-timmarssköld är dyr för En nybörjare.
Den totala upplevelsen är utmärkt eftersom vi interagerar med fantastiska människor från hela världen. Den enda verkliga nackdelen är att det är en hög lön att vinna spel.
Bra spel andra spelare väljer de svagare spelarna och gör att det tar en evighet att få någon kraft men bra spel. Bra grafik och allt.
Mycket annorlunda och styvt från andra spel jag spelade. Och grafiken är långt över par.
Bra spel har spelat varje dag jag rekommenderar detta
Smeknamnet Glitchony av en anledning. Fördröjningen är hemsk och det finns ett nytt fel varje dag. Kontakt med support är värdelös. Supportpersonalen vet inte ens hur spelet fungerar. Har spenderat tusentals $$ och förlorat attacker på grund av fördröjning eller fel i spelet. På grund av brist på kunnigt stöd eller om de bara spelar dumma, är ersättningen för förluster på grund av ett felspel noll.
Standardspel. Vinnaren tar allt. Minispel med dragstift är få och långt emellan.
Eh, det är okej 🙂 Långtidsspel. Inte lätt att få svar eller förstå vad som händer först från medlemmarna i kupan. Var tvungen att titta ett par timmar på YouTube för att komma på hur man bygger upp och få goda råd. Ta dig tid med det här spelet. Lätt att göra misstag.
Om du inte vann på lotteriet eller har en enorm fond, kommer detta "gratis att spela"-spel att lämna dig bakom dig eller så kommer du att spendera pengar du inte borde bara för att försöka hänga med. Allt för att få några problem ignorerade av kundsupport. Obs: de flesta bilderna ovan är inte från det här spelet.
Det är ett roligt stadsbyggarspel. Den behöver internet för att kunna spela. Den har massor av roliga sidospel för att underhålla dig.
Evony: The King's Return Strategie yefv
Inte ett dåligt spel att fördriva tiden. Men jag kommer inte att betala kontant för ett videospel. Kan bara inte se att det är värt det.
Pussel är riktigt snygga men jag gillade inte någon av de extra sakerna. Jag vill inte bygga ett kungarike eller köpa saker. Jag vill bara ha pusslen.
Esports Life Tycoon Simulation xbr
Hej, utvecklare tittar på mina loggar. Vapenvila fungerar inte. Jag spenderar pengar och spelet är så fullt av problem. Resurser och belöningar antingen försvinner eller delas inte ut. Varje gång jag köper resurser blir jag attackerad när jag loggar ut. Jag använder upp min vapenvila och hoppas bara att jag har något när jag loggar in. Om du inte kan hjälpa säg det så kan jag avinstallera spelet och spara pengar och sorg. Snälla ha ett hjärta, fixa vad som än händer. Uppdateringar hjälpte. Ibland läggs inte betalda resurser till, särskilt när du köper flera
C x. Z
Uppdaterad recension från 2017. Totalt P2W-spel, 2 stjärnor för förmågan att vara konkurrenskraftig utan att spendera, om du kommer in i en bra allians, och kan få bra rallyn. Du kommer inte att vara toppskiktet, men ändå konkurrenskraftig. Tills du når slutet av spelet, fortsätter big att visa reglerna öppet, ha flera alter och köpa en tredje part. Rapportering av överträdelser av EULA resulterar i att utvecklaren inte agerar. Så för att tävla i slutspelet måste du spendera och fuska. Du har blivit varnad.
Uppslukande spelupplevelse. Många aspekter för att hålla dig intresserad. Inte löjligt dyrt. Kan gå vidare i spelet utan att spendera massor av riktiga pengar. Många roliga evenemang att välja mellan. Njuter verkligen av det här spelet.
🌟🌟🌟🌟🌟
Slöseri med tid! Det tar alldeles för mycket tid eller pengar att bygga upp monark. Det finns 2-3 enorma allianser som inte låter dig gå vidare. Inget kul om du går med dem attackerar bara nya spelare. Blir jobbigt och tråkigt om du inte spenderar all din tid & $. Sp spara dig hitta ett annat spel. Den här är inte tävlingsinriktad eller rolig.
Evony: The King's Return Strateške igre muvg
Min erfarenhet har varit upp och ner tills jag kom på vad som gjorde mig gladast med spelet. Dvs människorna du pratar med och lära dig stegen till spelet som bättre förbereder ditt kungarike.
Roligt och underhållande. Inte svårt att växa sig stor i armstorlek
Det dåliga med det här spelet är att du måste vara bubblig för att spela utan huvudvärk. Andra spelare fortsätter bara att förstöra ditt slott vecka efter vecka.
Investera inga pengar i spelet. Utvecklarna och kundtjänsten är otroligt ohjälpsamma. En av våra alliansmedlemmars konton stals och hittills, trots flera försök att nå ut till utvecklarna, har det inte getts någon hjälp till den förolämpade parten. Jag tror att de ser åt andra hållet när hackare kommer över. --Detta var löst. Inga klagomål nu
Evony: Kralın Dönüşü Strateji Oyunları eqe
Skräp
Behöver endast ett PVE-alternativ, och jag menar inte "fredsfördrag". De är svåra att få tag på och du måste hålla jämna steg med utgången (8 timmar, 24 timmar, 3 dagar). Spelare kan och kommer att attackera när du är offline (jag har ENDAST blivit attackerad när du är offline). Spelet är redan en tidssuger. Nu måste jag reparera saker, återkalla trupper, räddningsgeneraler, etc, och detta kan ta en evighet och en dag när din tid redan är begränsad. Det finns inte tillräckligt med karaktärer för att avsluta denna recension. Ge oss PvE. Tills dess, hejdå.
Från och med idag kraschar den och kan inte spela helt på den. Nått ut till utvecklare..Snälla fixa så ändrar jag min stjärna..
Detta spel är en perchase för att vinna spel. Det har ständiga tillägg för att köpa dig upp i spelet. Jag är inte så exalterad över det. Jag har spelat som en icke-köpande spelare, det är svårt men roligt. Jag letade efter ett pusselspel men det är mer ett dungens and dragons lour-spel. Men roligt att det slutar med att du berövar din tid några timmar åt gången.